Celostna grafična podoba

Celostna grafična podoba

Celostna grafična podoba (cgp) je izražanje podobe podjetja v vizualnem jeziku. Je prvi in najmočnejši element, ki privabi stranko in ključ prepoznavnosti podjetja.


Zagotovimo vam profesionalne, celovite rešitve pojavnosti vašega podjetja ali dejavnosti. Cgp, ki ga izdelamo je široko uporaben za različne medije, tako tiskovine kot tudi za elektronske medije, v barvni in monokromni različici.

Oblikujemo osnovne in obsežne celostne grafične podobe, od logotipa,
vizitke, dopisnih listov, do oglasnih tabel, oglasov, označevanja službenih vozil in opreme, oblačil, zastav, embalaž …


Izdelamo vam tudi preprosto obliko priročnika celostne grafične podobe, ki vsebuje simbol organizacije, logotip, opredeljen črkopis in barve s pojavnostmi, pravila značilne tipografske podobe ter nekaj aplikacij tega na komunikacijskih sredstvih organizacije, kot so: vizitka, dopisni papir, ovojnica, žig, račun in podobno.


Kateri so (primarni) elementi cgp?

Primarni elementi celostne grafične podobe so oblika in barva logotipa, izbor barv, značilnih za podjetje, izbor pisave, oblika žiga, vizitke, oblika dopisne dokumentacije, spletne strani in podobno.

V naslednji fazi je mogoče izdelati tudi obliko reklamnih oglasov, brošur, katalogov, vabil, letakov, flyerjev, oblikovanje napisov in simbolov na vozilih, oblikovanje označevalnih in razpoznavnih tabel, zastav, delovnih oblek, stojnic, drobnih promocijskih materialov ...


Kako morajo biti oblikovani elementi cgp?

Elementi celostne grafične podobe morajo biti oblikovani tako, da so primerni za najrazličnejše uporabe. Treba jih je prikazati v različnih velikostih, uporabljati na izdelkih iz različnih materialov, tiskati z uporabo štirih barv in prikazati na računalniških zaslonih. Poleg dizajna simbola je treba upoštevati tudi izvedljivost tipografije, spremljajočih barv in različnih formatov.

Zakaj je celostna grafična podoba pomembna?

Celostna grafična podoba gradi podjetje. Gre za oblikovanje korporativne identitete podjetja, ki izraža strategijo, vizijo in poslanstvo podjetja ter utrjuje kulturo podjetja.

Dodelana in profesionalna podoba podjetja prinaša dodano vrednost vašim izdelkom in storitvam, prinaša prepoznavnost, ugled in konkurenčno prednost ter vpliva na poslovne rezultate.

Prihrani čas in nepotrebne stroške, hkrati pa vas reši slabih grafičnih improvizacij, ki delajo podjetju dolgoročno škodo.

Kdaj je smiseln redizajn ali prenova cgp?

Celostna grafična podoba je naložba v blagovno znamko podjetja, ki je tudi neke vrste garancija kakovosti. Zato se podjetja po določenem časovnem obdobju odločajo za redizajn ali osvežitev obstoječega znaka. Namen je, da dosežejo še večjo prepoznavnost in zavedanje o blagovni znamki.

Za prenovo se odločajo podjetja takrat, ko potrebujejo korenito spremembo pojavnosti na trgu (npr. zaradi novega partnerstva, novega pozicioniranja, nagovarjanja novih ciljnih skupin ipd.).



Oblikujemo prepoznavno drugačne vizualne rešitve, ki so enostavne in komunikacijsko učinkovite.

Paket Fresh vključuje:


  • oblikovanje logotipa oz. primarnega znaka,
  • pojavnost znaka v 4 barvnem ofsetnem tisku (CYMK), v Pantone barvnem prostoru, rastrski obliki,
  • monokromatska varianta znaka (gravure),
  • izbor tipične črkovne vrste,
  • oblikovanje žiga, štampiljke,
  • oblikovanje dopisnega lista, poslovne vizitke,
  • oblikovanje pisemske ovojnice z ali brez okenca, format A5, A4
  • oblikovanje poslovne mape,
  • izdelava lista priročnika - celostne grafične podobe.
  • datotečni formati: ai, pdf, eps, gif, png, jpg.

Zahtevajte neobvezujočo ponudbo še danes.