Funkcionalnosti spletne trgovine

Funkcionalnosti spletne trgovine

Funkcionalnost je bistvena sestavina spletne trgovine in jo predstavljajo tisti elementi, ki omogočajo kupcu opravljati določene naloge v trgovini.

Spletna trgovina mora biti že na začetku dobro zastavljena. Pri zasnovi spletne trgovine dajemo velik poudarek izbiri tistih funkcionalnosti, ki bodo spletni trgovini dvignile uporabnost.


Funkcionalnosti spletne trgovine omogočajo:

  • iskanje izdelkov po kategorijah izdelkov, imenih, blagovnih znamkah, ključnih besedah, tagih,
  • urejanje seznama izdelkov po imenu ali ceni,
  • ocenjevanje in komentiranje izdelkov,
  • urejanje uporabniškega profila, sledenje fazam nakupa, pregled opravljenih nakupov,
  • predstavitev izdelkov v posebni ponudbi, povezanih izdelkov, akcijskih ali novih izdelkov, največkrat kupljenih ali iskanih izdelkov,
  • izvedbo nakupa paketnih in konfiguracijskih »» izdelkov z več lastnostmi (različne velikosti, barve ...)
  • nakupovanje s pomočjo sodobne košarice,
  • opravljanje nakupa z registracijo/prijavo v sistem ali brez,
  • vodenje bonitete kupca oz. lojalnosti kupca (popusti glede na obseg nakupa, časovni termin, promocijske kode, itd.),
  • nakup z različnimi načini dostave,
  • nakup preko različnih plačilnih načinov in sistemov (po povzetju, plačilni nalog, Moneta, kreditne kardice, Pay Pall-a),
  • sledenje uporabnikovim navadam nakupa (koraki nakupa).

Predstavili smo nekaj najbolj pogostih funkcionalnosti spletne trgovine, po potrebi, pa razvijamo tudi takšne, ki so namenjene specifičnim zahtevam spletnega mesta.
Da bi ustvarili odlično spletno mesto, morate določiti, kaj je cilj spletnega mesta in kakšne naj bodo njegove funkcionalnosti.